Εγγραφές Α’ Δημοτικού Σχ. Έτος 2025-26
Πατήστε στο παρακάτω αρχείο για να δείτε τις Οδηγίες
Η εγκύκλιος για τις εγγραφές στην Α’ δημοτικού για το Σχ.έτος 2025-26
Οι διαδικασίες ηλεκτρονικών εγγραφών μαθητών Α’ Δημοτικού στα δημόσια Δημοτικά σχολεία γενικής εκπαίδευσης μέσω της πλατφόρμας «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού», ορίζονται με Κοινή Υπουργική Απόφαση, η οποία δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.
Με εγκύκλιο την οποία αναμένεται να εκδώσει το υπουργείο Παιδείας, αύριο Πέμπτη, θα ορίζει την χρονική περίοδο εγγραφών από 6 έως 26 Μαρτίου.
Οι εγγραφές γίνονται στην ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση https://adimotikou.eservices. minedu.gov.gr
Ηλεκτρονικές εγγραφές
- Οι εγγραφές στα δημόσια Δημοτικά σχολεία γενικής εκπαίδευσης δύναται να πραγματοποιούνται μέσω της πλατφόρμας, με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής, την οποία υποβάλλει ένας εκ των δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια των μαθητών/τριών που συμπληρώνουν την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής ηλικία έξι (6) ετών.
Για την εγγραφή των μαθητών/τριών που φοιτούν για πρώτη φορά, στην Α’ τάξη, σε δημόσιο Δημοτικό σχολείο γενικής εκπαίδευσης, εφαρμόζεται η ακόλουθη διαδικασία:
α) Από την 1η έως την 20ή Μαρτίου του προηγούμενου της εγγραφής σχολικού έτους οι γονείς/κηδεμόνες/ έχοντες την επιμέλεια υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση – υπεύθυνη δήλωση εγγραφής μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr), και συγκεκριμένα της ηλεκτρονικής πλατφόρμας «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού», προκειμένου να εγγραφεί ο/η μαθητής/τρια στο Δημοτικό σχολείο που έχει κατανεμηθεί, σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας.
Σε περίπτωση που η διεύθυνση κατοικίας, βάσει της οποίας πραγματοποιήθηκε η κατανομή, έχει μεταβληθεί, ο/η αιτών/αιτούσα καλείται να μεταβεί εντός της προθεσμίας εγγραφών στο Νηπιαγωγείο φοίτησης για επικαιροποίηση των σχετικών στοιχείων.
Σε περίπτωση μη κατανομής, ιδίως, εξαιτίας μη καταχώρισης της διεύθυνσης κατοικίας του/της μαθητή/τριας κατά την εγγραφή στο Νηπιαγωγείο, ο/η αιτών/αιτούσα συμπληρώνει τα απαιτούμενα στοιχεία και αναρτά έγγραφο από το οποίο αποδεικνύεται η διεύθυνση κατοικίας του/της μαθητή/τριας, όπως λογαριασμό Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Δ.Ε.Κ.Ο.), μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο πρόσφατο δημόσιο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
β) μετά την ολοκλήρωση των περιγραφόμενων στην ανωτέρω περίπτωση, ο/η αιτών/αιτούσα δύναται να αναρτά: βα) Το ατομικό δελτίο υγείας μαθητή/τριας, ββ) το βιβλιάριο υγείας ή άλλο στοιχείο από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών, και
γ) τυχόν γνωμάτευση από Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια προς τούτο δημόσια υπηρεσία,
γ) ο/η αιτών/αιτούσα, εφόσον δεν αναρτήσει τα περιγραφόμενα στην περ. β) δικαιολογητικά, καλείται να τα προσκομίσει στο Δημοτικό σχολείο κατανομής.
- Η σχολική μονάδα που θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες προσδιορίζεται από την ηλεκτρονική εφαρμογή «GIS- based «Χωροταξικό»» με βάση τη διεύθυνση κατοικίας που έχει δηλωθεί και επικαιροποιηθεί στο Νηπιαγωγείο φοίτησης.
Σε περίπτωση που έχει γίνει χωροταξική ανά- θεση σύμφωνα με το προηγούμενο εδάφιο, δεν υπάρχει δικαίωμα επιλογής διαφορετικού σχολείου.
Εξαιρετικά, αιτήσεις εγγραφής δύναται να υποβάλει ηλεκτρονικά ένας εκ των δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια των μαθητών/τριών που διαμένουν εκτός σχολικής περιφέρειας, από αυτήν στην οποία έχουν χωροταξικά κατανεμηθεί, εφόσον στη σχολική μονάδα φοιτούν ήδη αδέλφια του/της προς εγγραφή μαθητή/τριας.
- Μετά την πιστοποίηση, ο ένας εκ των δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια εισέρχεται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα με τη χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και υποβάλλει ηλεκτρονικά την αίτησή του, ορίζοντας ποιο/ποια εκ των τέκνων του θα φοιτήσει/ουν στην πρώτη τάξη του Δημοτικού σχολείου, ενώ επιβεβαιώνει ότι το/τα τελευταίο/α δεν είναι εγγεγραμμένο/α σε άλλη σχολική μονάδα.
Η ηλεκτρονική πλατφόρμα διαλειτουργεί με τα πληροφοριακά συστήματα «Μητρώο Πολιτών» και «myschool» και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα/έχοντα την επιμέλεια κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή μερίδα του.
Τα στοιχεία αυτά είναι προσυμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας/έχων την επιμέλεια επιλέγει το τέκνο, το οποίο βρίσκεται σε ηλικία εγγραφής στην πρώτη τάξη του Δημοτικού και για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση.
Τα στοιχεία αυτά του/της μαθητή/ τριας για τον/την οποίο/α αιτούνται την εγγραφή είναι τα εξής: (α) Όνομα, (β) πατρώνυμο, (γ) μητρώνυμο, και (δ) ημερομηνία γέννησης.
- Ο γονέας/κηδεμόνας/έχων την επιμέλεια επιλέγει, εάν και εφόσον επιθυμεί, τη φοίτηση του τέκνου του στο προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή στο αναβαθμισμένο πρόγραμμα ολοήμερου ή και στο τμήμα πρόωρης υποδοχής (υπό την προϋπόθεση ότι έχει επιλέξει τη φοίτηση στο ολοήμερο).
- Ο/Η αιτών/αιτούσα συμπληρώνει τα στοιχεία των συνοδών του/της μαθητή/τριας κατά την αποχώρηση από τη σχολική μονάδα.
- Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, ο έτερος γονέας/κηδεμόνας/έχων την επιμέλεια εισέρχεται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα με τη χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και επιβεβαιώνει την αίτηση που έχει υποβληθεί από τον άλλο γονέα/κηδεμόνα/ έχοντα την επιμέλεια. Έχει τη δυνατότητα σε περίπτωση διαφωνίας να ακυρώσει την αίτηση και να υποβάλει νέα.
Σε περίπτωση συνεχιζόμενης διαφωνίας των δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 1510 και 1512 του ΑΚ.
- Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες/ έχοντες την επιμέλεια λαμβάνουν ενημερώσεις σχετικά με την εξέλιξη της αίτησής τους στο κινητό τηλέφωνο και στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχουν δηλώσει στο Ε.Μ.Επ. ή καταχώρισαν μετά την είσοδό τους στην εφαρμογή.
Εφόσον απαιτούνται διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Δημοτικό σχολείο στους γονείς/κηδεμόνες/έχοντες την επιμέλεια, προκειμένου να προβούν στις υποδεικνυόμενες διορθώσεις και να την υποβάλουν εκ νέου μέσω της πλατφόρμας.
- Σε περίπτωση όπου ο γονέας/κηδεμόνας/έχων την επιμέλεια αδυνατεί ή δεν επιθυμεί για οποιονδήποτε λόγο, να κάνει χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας , η αίτηση υποβάλλεται διά ζώσης στον/η Διευθυντή/ντρια – Προϊστάμενο/η του Δημοτικού σχολείου, εντός των ορίων της σχολικής περιφέρειας σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του, ο οποίος προβαίνει σε όλες εκείνες τις ενέργειες που απαιτούνται, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η ηλεκτρονική εγγραφή των τέκνων κάνοντας χρήση των προσωπικών του κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (Γ.Γ.Π.Σ.Ψ.Δ.), σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 24 του ν. 4727/2020.
Δικαίωμα πρόσβασης στην ηλεκτρονική πλατφόρμα
- Δικαίωμα πρόσβασης στην ηλεκτρονική πλατφόρμα, έχουν οι γονείς/κηδεμόνες/έχοντες την επιμέλεια μαθητών/τριών που συμπληρώνουν την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής ηλικία έξι (6) ετών.
Η πιστοποίηση των γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια των ως άνω μαθητών/τριών γίνεται μέσω των κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
Η επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που απαιτείται για τους σκοπούς του προηγούμενου εδαφίου διενεργείται μετά από αίτημα των γονέων/κηδεμόνων/ εχόντων την επιμέλεια του/της μαθητή/τριας.
Μετά την είσοδο τους στην εφαρμογή αντλείται από το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (Ε.Μ.Επ.) μέσω διαλειτουργικό- τητας το κινητό τηλέφωνο και η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Στην περίπτωση απουσίας αυτών οι γονείς/κηδεμόνες/έχοντες την επιμέλεια συμπληρώνουν και επιβεβαιώνουν υποχρεωτικά τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου τους και προαιρετικά τα στοιχεία του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω των οποίων θα ενημερώνονται για την πορεία της αίτησής τους.
- Παράλληλα, η πλατφόρμα του άρθρου 3 παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα/έχοντα την επιμέλεια την παρακολούθηση της κατάστασης επεξεργασίας της ηλεκτρονικής αίτησής του, κάνοντας χρήση του Μοναδικού Αριθμού Υποβολής (Μ.Α.Υ.).
- Οι γονείς/κηδεμόνες/έχοντες την επιμέλεια εφόσον οριστικοποιήσουν την ηλεκτρονική αίτησή τους για την εγγραφή του τέκνου τους μπορούν να εισέρχονται στην πλατφόρμα και να παρακολουθούν την εξέλιξη της αίτησής τους, χωρίς όμως να μπορούν να προβούν σε οποιαδήποτε τροποποποίησή της, μέχρι την ενημέρωσή τους ως προς το σχολείο εγγραφής.
- Η πλατφόρμα του άρθρου 3 δύναται να ενσωματώνει λειτουργικότητα απόδοσης μοναδικού κωδικού που τίθεται επί του εγγράφου στο οποίο αποτυπώνονται τα στοιχεία της ηλεκτρονικής αίτησης.
Τόσο η γνησιότητα όσο και η μοναδικότητα/ακεραιότητα της υποβληθείσας αίτησης και το αποτέλεσμα της τελικής ανάθεσης σε σχολική μονάδα δύνανται να επαληθεύονται με χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), κατά την έννοια των άρθρων 13 και 14 του ν. 4727/2020 (Α’ 184), ενώ η χρονοσφραγίδα και η ακρίβεια του εγγράφου δύνανται να πιστοποιούνται με την ηλεκτρονική επίθεση εγκεκριμένης ή προηγμένης ηλεκτρονικής σφραγίδας κατά την έννοια των άρθρων 35-46 του Κα- νονισμού {ΕΕ} 910/2014 (e IDAS).
Εγγραφές Α’ Δημοτικού Σχ.έτους 2025-26
1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
E Γ Γ Ρ Α Φ Ε Σ Μ Α Θ Η Τ Ω Ν
στην Α΄ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Οι εγγραφές στην Πρώτη (Α΄) τάξη του Δημοτικού πραγματοποιούνται από 6 έως 26 Μαρτίου 2025
με ηλεκτρονικές διαδικασίες.
Φέτος θα εγγραφούν τα παιδιά που γεννήθηκαν το έτος 2019
Οι διαδικασίες ηλεκτρονικών εγγραφών μαθητών Α’ Δημοτικού στα δημόσια Δημοτικά σχολεία γενικής εκπαίδευσης θα πραγματοποιηθούν μέσω της πλατφόρμας «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού», στην ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση
https://adimotikou.eservices. minedu.gov.gr
Την υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής, υποβάλλει ένας εκ των δυο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια των μαθητών/τριών που συμπληρώνουν την 31η Δεκέμβριου του έτους εγγραφής ηλικία έξι (6) ετών.
Για την εγγραφή των μαθητών/τριών που φοιτούν για πρώτη φορά, στην Α’ τάξη, σε δημόσιο Δημοτικό σχολείο γενικής εκπαίδευσης, εφαρμόζεται η διαδικασία όπως αυτή έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Σχολείου
(http://1dim-prevez.pre.sch.gr/wp/?p=4819) σύμφωνα με το ΦΕΚ Αριθμ. Φ.6/23967/Δ1/5-3-2025.
Σε περίπτωση όπου ο γονέας/κηδεμόνας/έχων την επιμέλεια αδυνατεί ή δεν επιθυμεί για οποιονδήποτε λόγο, να κάνει χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, η αίτηση υποβάλλεται διά ζώσης στον Διευθυντή του Δημοτικού σχολείου, εντός των ορίων της σχολικής περιφέρειας σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
Η Δ /ντρια του Σχολείου
Αναστασία Γίδα
Εργασίες Μαθητών 2024-25
Σχολικό έτος 2024-2025
Ανοίγοντας τον σύνδεσμο (link) με τις εργασίες, θα δείτε ότι υπάρχουν αρχεία με διαφορετική κατάληξη (ή επέκταση όπως λέγεται κανονικά).
Για να σας θυμίσω, ό,τι αποθηκεύουμε στον υπολογιστή, ονομάζεται αρχείο και το όνομά του αποτελείται από 2 μέρη: ΟΝΟΜΑ.ΕΠΕΚΤΑΣΗ Το όνομα το δίνουμε εμείς όταν κάνουμε Αποθήκευση. Την επέκταση την βάζει αυτόματα το πρόγραμμα που δημιουργούμε το αρχείο. Σας θυμίζω ότι ο υπολογιστής με το νο 1 είναι μπροστά στην πόρτα του εργαστηρίου, δίπλα είναι το 2 και συνεχίζουμε μέχρι να φτάσουμε στον τελευταίο με το Νο 9). Για να δείτε και να επεξεργαστείτε τις εργασίες, κοιτάξτε τι επέκταση έχει.
επέκταση doc, ανοίγει με Microsoft Word κ LibreOffice Writer
επέκταση odt, ανοίγει με LibreOffice Writer.
επέκταση ppt, ανοίγει με Microsoft Power Point κ LibreOffice Impress.
επέκταση odp, ανοίγει με LibreOffice Impress.
Τα προγράμματα LibreOffice είναι δωρεάν. Μπορούμε να τα κατεβάσουμε ελεύθερα από το διαδίκτυο. Σας δίνω οδηγίες στην επιλογή Χρήσιμες ιστοσελίδες. Σε αυτό το άρθρο θα βρείτε οδηγίες για την εγκατάσταση tuxpaint και scratch
1) Ανοίγοντας μία παρουσίαση, για να μπορέσετε να την επεξεργαστείτε, πρέπει να βρείτε επιλογή DOWNLOAD. Στα δεξιά της οθόνης υπάρχουν 3 τελίτσες … Κάνοντας κλικ σε αυτή την επιλογή (εμφανίζεται η ένδειξη more), επιλέξτε Download. Η εργασία σας, αποθηκεύτηκε στον αντίστοιχο φάκελο που κατεβαίνουν και τα άλλα αρχεία (αν κατεβάζετε). Συνήθως είναι τα Στοιχεία Λήψης. Κοιτάξτε στο κάτω μέρος της οθόνης, ίσως βλέπετε το όνομα του αρχείου που κατεβάσατε, αν ναι κάνετε κλικ επάνω του. Αν δεν έχετε το Word, κατεβάστε το Libre Office και δοκιμάστε να ανοίξετε τις εργασίες με αυτό.
2) Σας υπενθυμίζω ότι α) η χρήση των εικόνων πρέπει να είναι για ιδιωτική χρήση και β) πρέπει να ευχαριστούμε τον δημιουργό στην εργασία μας, όταν χρησιμοποιούμε τις ιδέες και τα έργα του ή να αναφέρουμε την διεύθυνση της ιστοσελίδας που βρήκαμε τα στοιχεία
Α
Χριστουγεννιάτικες ζωγραφιές
Αποκριάτικες μάσκες
Β
Διαγωνισμός αυτοσχέδιου αποκριάτικου καπέλου
Η χαρά, ο ενθουσιασμός, η φαντασία, η ευρηματικότητα και η δημιουργικότητα ήταν διάχυτη σε όλους!!!! Μια δράση που απόλαυσαν δάσκαλοι και παιδιά.
Αποκριάτικες γατούλες
Γ1
Στο Internet, υπάρχουν καλοί κακοί:
Οι Αποκριάτικες γατούλες μας
Γ2
Στο Internet υπάρχουν καλοί και κακοί
Οι Αποκριάτικες γατούλες μας
Δ1
Οι μαθητές ζωγραφίζουν την δικαιοσύνη:
Δ2
Αποκριάτικες γατούλες
Ε
Η Χριστουγεννιάτική μας κάρτα: ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ-Ε
Αποκριάτικες Γατούλες
Στ1
Στ2
Τσικνοπέμπτη 2025
Την Τσικνοπέμπτη στο σχολείο μας, σύμφωνα με το έθιμο, πραγματοποιήθηκε μια πολύ όμορφη γιορτή. Οι μαθητές μας ντυμένοι με αποκριάτικες στολές χόρεψαν και διασκέδασαν σε ρυθμούς καρναβαλιού. Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων που προσέφερε σουβλάκια και χυμούς και συνέβαλαν στο γιορτινό κλίμα της ημέρας!!!
Σχετικά με την Πληροφορική
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Η-ΣΩΣΤΗ-ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ-ΣΤΟ-ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (minion)
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ – ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΜΑΣ (ΝΕΟ)
ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ (ΓΟΥΤΟΥΛΟΥΔΗ ΜΑΡΙΑ): ΚΑΝΟΝΕΣ-ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ QUIZ
Η ΣΩΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ
ΑΡΧΕΙΑ & ΦΑΚΕΛΟΙ
ΑΡΧΕΙΑ & ΦΑΚΕΛΟΙ
ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΣΤΑ ΑΡΧΕΙΑ & ΤΟΥΣ ΦΑΚΕΛΟΥΣ
ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Πως λειτουργεί ένας Ηλεκτρονικός Υπολογιστής
Το εσωτερικό της κεντρικής μονάδας
Τι περιέχει η Κεντρική Μονάδα-εσωτερικά & εξωτερικά (εικόνες)
BYTE-ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ
Αναπαράσταση Πληροφορίας στον Υπολογιστή
Άλλες κωδικοποιήσεις
Αποθηκευτικά μέσα (παρουσίαση και quiz)
ΤΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΑ ΜΕΣΑ (παρουσίαση)
Δημιουργία μυστικού κώδικα
ΥΛΙΚΟ-ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Το υλικό του υπολογιστή (Ε & ΣΤ)
Λογισμικό – Υλικό – Μέσα Αποθήκευσης (ΘΕΩΡΙΑ Ε-ΣΤ)
Άσκηση: Αποκοπή -Επικόλληση:ασκηση_υλικο_λογισμικό1
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ
Α’-Β’ τάξη Πέρης & Κάτια Εισαγωγή στο Υλικό Υπολογιστή
Τάξη Α-ΣΤ (Ν.Γεωργιτζίκη): οι συσκευές του υπολογιστή
Τάξη Γ’ -ΣΤ’: Γνωριμία με τις συσκευές -Περιφερειακές Μονάδες
Τάξη Δ’ -ΣΤ’: Περιφερειακές Μονάδες -Εισόδου-Εξόδου (συνέχεια)
Άσκηση φωτόδεντρο: Οι περιφερειακές συσκευές εισόδου-εξόδου
Συσκευές Εισόδου-Εξόδου: Ασκηση_συσκευές-εισόδου-εξόδου
Ποιες συσκευές χρειάζομαι…; (Ν.Γεωργιτζίκη)
Παιχνίδια -βίντεο-κουίζ για τις συσκευές του υπολογιστή (Ν.Γεωργιτζίκη)
Ο υπολογιστής του Ντόναλντ
3d Εκτυπωτές: Πως εκτυπώνουν, 17 παραδείγματα εκτύπωσης, έκθεση στην Ασία 2019- 3d printers
Κυνήγι θησαυρού για τις συσκευές του υπολογιστή
SCRATCH
Για να κατεβάσεις το scratch, πάτησε εδώ. Στην οθόνη που εμφανίζεται, έλεγξε αν προτείνεται το σωστό λειτουργικό σύστημα (συνήθως windows για υπολογιστές γραφείου, laptop και android για tablet). Kάνε κλικ στην απευθείας λήψη. Εκτέλεσε το αρχείο που θα υπάρχει στις Λήψεις και ακολούθησε τις οδηγίες.
Στην επιλογή Δημιούργησε, μπορείς να μπεις στο scratch χωρίς να κατεβάσεις το πρόγραμμα στον υπολογιστή σου.
Στην επιλογή Εξερεύνησε, μπορείς να δεις και να εκτελέσεις έργα άλλων χρηστών.
Άσκηση scratch: Οι θεοί και οι θεές του Ολύμπου
Δημιουργία scratch: Ποιος φοβάται; Όχι εγώ!
Παιχνίδι ανακύκλωσης
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΑ
ΣΤΟΛΙΣΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ
Ωραία παιχνίδια με το scratch (ποδόσφαιρο κ.α)
SCRATCH-ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΚΥΝΗΓΙ ΘΗΣΑΥΡΟΥ: ΦΥΛΛΟ_ΕΡΓΑΣΙΑΣ_5_
ΕΡΓΑΣΙΕΣ-ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
1. Παρουσιάζουμε τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή. Ασχοληθείτε με τις δραστηριότητες (Β+)
2. Συμπλήρωστε τις ερωτήσεις για τις συσκευές (Β+)
3. Βρείτε τα κρυμμένα τμήματα του υπολογιστή
4. Συνδέστε τα μέρη του υπολογιστή με την Κεντρική Μονάδα
5. Παίξτε και ζωγραφίστε
Ανδρουλιδάκης: Δραστηριότητα-2-Τα-μέρη-του-υπολογιστή
Ανδρουλιδάκης: Δραστηριότητα-3-Τα-μέρη-του-υπολογιστή-περιγραφή
Κείμενο: ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ-ΗΥ
Παρουσίαση: ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΣ-ΧΑΡΤΗΣ-ΗΥ
ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΑ-ΜΕΣΑ– ΑΣΚΗΣΗ
ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΕΙΣΟΔΟΥ-ΕΞΟΔΟΥ-ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ
Τα εξαρτήματα της Κεντρικής Μονάδας-ασκηση
Αναζήτηση-Τα-εξαρτήματα-της-Κεντρικής-Μονάδας-ασκηση
Photodendro: Σταυρόλεξο-Τo υλικό του Υπολογιστή
Photodendro: Σταυρόλεξο με εικόνες-Το υλικό του Υπολογιστή
Το κρυπτόλεξο της Πληροφορικής
Το σταυρόλεξο της Πληροφορικής
ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ-ΠΟΝΤΙΚΙ
Αποκοπή-Επικόλληση: πρόσωπο_ζώο_πράγμα cut-paste-ΑΝΔΡΟΥΛΙΔΑΚΗΣ
Αντιγραφή-Επικόλληση: Τα μέρη του λόγου
Μορφοποίηση Εικόνας: garfield-εικόνα
Γράφω λέξεις (Ν.Γεωργιτζίκη)
Πληκτρολογώ σωστά-σύμβολα (Ν.Γεωργιτζίκη)
Κυνήγι θησαυρού με το πληκτρολόγιο
Κουίζ: Χρήση Επεξεργασίας Κειμένου (Ν.Γεωργιτζίκη)
Θυμάμαι το πληκτρολόγιο (Ν.Γεωργιτζίκη)
Κουίζ: Τα εργαλεία της μορφοποίησης
Βάζω το σωστό σίγμα (Ν.Γεωργιτζίκη)
Συμπληρώνω γράμματα με τόνους (Ν.Γεωργιτζίκη)
Δραστηριότητες με το πληκτρολόγιο
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ
Θεωρία και Quiz (Dimapp)
Διάφορες ασκήσεις (e-me)
Ασκήσεις (Ν.Γεωργιτζίκη)
Άσκηση με πράξεις (ΣΤ)
Άσκηση με δεδομένα για ταξινόμηση & αναζήτηση (ΣΤ)
ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ
ΔΙΑΦΟΡΑ -ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ
Ιοί
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ (ΝΑΤΑΛΙΑ ΓΕΩΡΓΙΤΖΙΚΗ)
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕ ΤΟ AVATAR MAKER
PHOTODENDRO: ΤΠΕ ΓΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟ -ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
PHOTODENDRO: Η ΓΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΥΡΑΚΙ
PHOTODENDRO: ΒΑΣΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΑΠΕΔΟΥ
PHOTODENDRO:ΒΑΣΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ ΕΠΙΛΟΓΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ
PHOTODENDRO: O ΚΕΙΜΕΝΟΓΡΑΦΟΣ ΜΟΥ
PHOTODENDRO: ΣΧΕΔΙΑΖΩ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΡΤΑ
Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ
ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΩ ΜΕ ΤΟ STUDIO.ORG
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΤΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΧΟΡΟ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ
ΠΑΙΞΤΕ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ (AUTODRAW)
ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ (PADLET)
Light Bot ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΤΩΝ WINDOWS:
MICKY, ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ,
Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΤΗ ΝΥΧΤΑ, ΜΙΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ,
ΤΟΠΙΟ (για μικρές τάξεις)
ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ
ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ (για μεγάλες τάξεις),
ΡΟΜΠΟΤ-1 ΡΟΜΠΟΤ (ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ)
AYTOKINHTO-CARTOON ΤΡΑΙΝΟ-CARTOON
MSPAINT: ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ-1 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ-2
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ-TUXPAINT,
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΤΟΠΙΟ-TUXPAINT
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΖΩΓΡΑΦΙΑ (ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΑΞΕΙΣ)-TUXPAINT
Mπορείτε να μπείτε στο youtube και να αναζητήσετε mspaint drawing.
Αντίστοιχα αναζητήστε tuxpaint drawing
Tuxpaint: Ζωγραφίζω την κίνηση στο δρόμο
Tuxpaint: Φτιάχνω μια ιστορία με πολλές ζωγραφιές
Δείτε την ζωγραφιά με το εργαλείο μουτζούρα, από τα μαγικά tuxpaint
Tuxpaint: Μουτζούρα, πολύ ωραία χρώματα
Tuxpaint: Χειμωνιάτικα τοπία (Β-Δ) από ένα ύψωμα
Tuxpaint: O Αϊ Βασίλης ξεκινά από το χωριό
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ LESSON-EMAIL
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΤΟΙΜΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ Lesson image-clipart
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΕΙΚΟΝΩΝ Lesson-image
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΑΡΧΕΙΟΥ Lesson file-save
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΩΝ WINDOWS Lesson-paint
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΩΝ WINDOWS (ΠΙΝΕΛΑ)
ΠΩΣ ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ Paint-Christmas-tree
ΠΩΣ ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΤΟ ΤΟΠΙΟ Paint-Christmas
Αρχεία & Φάκελοι (από Ν.Γεωργιτζίκη)
Μαθαίνω να πληκτρολογώ σωστά (storyjumber απο Ν.Γεωργιτζίκη)
ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ
Βρες πόσα είναι
Βρες πόσα ζωάκια είναι
Ζωγραφίζω με το ποντίκι
Από τι είναι φτιαγμένο;
Παίζω με το πληκτρολόγιο-Γραμματοεισβολείς
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ το ποντίκι
Πιάσε το ψάρι στο scratch (εξάσκηση με το ποντίκι)
Η ώρα του κώδικα (τάξη Α-Β)
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
-
Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
-
Η εξέλιξη των υπολογιστών
-
Πως αντιδρούν τα παιδιά μπροστά σε υπολογιστές του 1970;
-
Μεγάλοι μικροί και μικρότεροι Υπολογιστές
-
Άσκηση: Αντιστοίχιση εικόνα-Κατηγορία Υπολογιστή
-
Κατηγορίες Υπολογιστικών Συστημάτων-κουίζ
-
Που χρησιμοποιούμε τους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές(ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ)
-
Που μπορώ να χρησιμοποιήσω τους υπολογιστές-Κουίζ (Σ-Λ)
-
Που μπορώ να χρησιμοποιήσω υπολογιστές – Κουίζ
-
Χρήση υπολογιστή-άσκηση-Liveworksheet
-
Μια ωραία παρουσίαση για την εξέλιξη των υπολογιστών
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ
Για Α & Β Δημοτικού
Αρχική Σελίδα Dimpapp (Τ.Π.Ε. Στο Δημοτικό)
Λεξικό Πληροφορικής
Ο κύριος Τάσος
Ψηφιακά Μουσεία: Μουσείο Υπολογιστών-Μουσείο Ακρόπολης
ΑΠΟΚΡΙΕΣ
ΤUXPAINT ΜΑΓΙΚΑ: ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ ΓΙΑ ΜΑΣΚΕΣ & ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ ΓΙΑ …ΓΑΤΟΥΛΕΣ
Βρες τις κάρτες για τις Απόκριες-1
Βρες τις κάρτες με τους Κλόουν-2
ΔΙΑΦΟΡΑ
Δραστηριότητες για την 25 Μαρτίου
Αφιέρωμα στην 25 Μαρτίου-Ψηφιακή τάξη
ΠΑΣΧΑ
Πασχαλινή ζωγραφιά (Tuxpaint)
Πασχαλινές δραστηριότητες (wordwall)
Πασχαλινές δραστηριότητες (Ναταλία Γεωργιτζίκη)
Mια εμπλουτισμένη λίστα με Πασχαλινές δραστηριότητες -Δημοτικό Μονεμβασιάς
Πασχαλινά παιχνίδια για όλες τις τάξεις-blog.sch.gr
Πασχαλινές δραστηριότητες (ζωγραφιές, κατασκευές)-Δημοτικό Σάμου
Πασχαλινές δραστηριότητες – Δημοτικό Ζήνων
Ζωγραφίστε τα πασχαλινά αυγά (μικρές τάξεις)
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ-INTERNET
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ & ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (1)
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ & ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (2)
ΣΥΝΔΕΣΗ ΕΝΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
Τεχνητή νοημοσύνη στο Δημοτικό
Τι είναι η Τεχνητή νοημοσύνη (video και άλλα)
ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
ΕΥΧΕΣ!!!
Χριστουγεννιάτικα θέματα
Μια αληθινή χριστουγεννιάτικη ιστορία (που θέλω να τη διαβάσετε)
Τον χειμώνα του 1897, ο Dr. Philip O’Hanlon, κάτοικος του Μανχάτταν, αντιμετώπισε ένα ενδοοικογενειακό ζήτημα: τι να απαντήσει στην οκτάχρονη κόρη του, Virginia, που τον ρωτούσε πιεστικά να της πει αν υπάρχει ή όχι ο Άη Βασίλης.
Παρά την πανεπιστημιακή του μόρφωση, ο Dr. O’Hanlon δεν μπορούσε να απαντήσει στην κόρη του με πειστικό τρόπο.
Πώς εξηγείς σε ένα οκτάχρονο παιδί ότι όλα όσα πίστευε ως σήμερα είναι μύθος;
Μια μέρα, λοιπόν, που οι επίμονες απορίες της κόρης του τον είχαν φέρει και πάλι σε αδιέξοδο, της είπε «γράψε στη Sun στη στήλη με τις ερωτήσεις των αναγνωστών», βεβαιώνοντάς την πως ότι της απαντούσαν από την εφημερίδα, δεν θα μπορούσε παρά να είναι αλήθεια…
Ο βετεράνος συντάκτης Francis P. Church, γιος ενός κληρικού της εκκλησίας των Βαπτιστών, είχε υπάρξει πολεμικός ανταποκριτής για τη New York Sun στην οποία εργαζόταν 20 ολόκληρα χρόνια, συχνά ως ανώνυμος συντάκτης που απαντούσε στη στήλη της αλληλογραφίας. Σαρδόνιος ως προσωπικότητα, επιφορτιζόταν με απαντήσεις σε επιστολές με θέματα αντιφατικά, που είχαν να κάνουν με θεολογικά ή υπαρξιακά θέματα. «Υπάρχει ο Άγιος Βασίλης;» ρωτούσαν τα παιδικά γραμματάκια στην επιστολή που έλαβε εκείνα τα Χριστούγεννα. Επιστρέφοντας στο γραφείο του, έγραψε ένα από τα πιο αξιομνημόνευτα editorial στην ιστορία του ημερήσιου Τύπου.
Προς εφημερίδα New York Sun, 1897
Είμαι 8 χρονών. Κάποιοι απ’ τους φίλους μου λένε ότι δεν υπάρχει άγιος Βασίλης. Ο μπαμπάς μου λέει «αν το διαβάσεις στη Sun, είναι έτσι». Επειδή δεν ξέρω τι να πιστέψω, παρακαλώ, πείτε αλήθεια: Υπάρχει ο Άη Βασίλης;
-Virginia O’Hanlon
Απάντηση: Βιργινία, οι φίλοι σου έχουν άδικο. Έχουν προσβληθεί από τον σκεπτικισμό μιας σκεπτικιστικής εποχής. Δεν πιστεύουν παρά μόνο ό,τι μπορούν να δουν. Νομίζουν πως δεν υπάρχει τίποτε που να μη μπορεί να γίνει κατανοητό από τα μικρά μυαλουδάκια τους. Κι αυτό γιατί όλα τα μυαλά, Βιργινία, είτε των μεγάλων είτε των παιδιών, είναι μικρά. Στο τεράστιο αυτό σύμπαν που ζούμε, ο άνθρωπος είναι ένα απλό έντομο, ένα μυρμηγκάκι, αν τον συγκρίνουμε με τον χωρίς σύνορα κόσμο που τον περιβάλλει, αν τον υπολογίσουμε με την ικανότητά του να αντιληφθεί στην πληρότητά της όλη αυτή την αλήθεια και τη γνώση.
Ναι, Βιργινία, υπάρχει ο Άη Βασίλης. Υπάρχει όσο υπάρχουν η αγάπη, η γενναιοδωρία και η αφοσίωση, που όταν αφθονούν δίνουν στη ζωή σου τη μεγαλύτερη ομορφιά και ευτυχία. Αλίμονο! Πόσο θλιβερός θα ήταν ο κόσμος χωρίς τον Άη Βασίλη! Θα ήταν τόσο ανιαρός όσο θα ήταν αν δεν υπήρχαν Βιργινίες. Δεν θα υπήρχε παιδική ηλικία, ποίηση και ρομαντισμός, για να κάνει υποφερτή την ύπαρξή μας. Δεν θα είχαμε χαρά, παρά μόνο λογική και θλίψη. Θα εξαφανιζόταν το φως με το οποίο εσείς τα παιδιά γεμίζετε τον κόσμο.
Άκου να μην πιστεύεις ότι υπάρχει Άγιος Βασίλης! Είναι σα να μην πιστεύεις στις νεράιδες. Μπορείς να ζητήσεις από τον μπαμπά σου να προσλάβει ανθρώπους να ψάξουν σε όλες τις καμινάδες αυτά τα Χριστούγεννα για να πιάσουν τον Άγιο Βασίλη, ακόμη όμως κι αν δεν τον βρουν ποτέ, τι θα αποδείκνυε αυτό; Κανείς δεν βλέπει τον Άγιο Βασίλη, αλλά αυτό δεν είναι σημάδι για το ότι δεν υπάρχει. Τα πιο αληθινά πράγματα στον κόσμο είναι αυτά που ούτε τα παιδιά ούτε οι μεγάλοι μπορούν να δουν. Έχεις δει ποτέ νεράιδες να χορεύουν στο γρασίδι; Φυσικά όχι, αλλά αυτό δεν είναι απόδειξη ότι δεν είναι εκεί. Κανείς δεν μπορεί να συλλάβει ή να φανταστεί όλα τα θαύματα που δεν βλέπουμε ή δεν θα δούμε ποτέ σ’ αυτόν τον κόσμο.
Μπορεί να σπάσεις μια κουδουνίστρα για να δεις τι υπάρχει μέσα και την κάνει να κουδουνίζει, υπάρχει όμως ένα πέπλο γύρω από τον κόσμο που δεν μπορούμε να δούμε. Κι αυτό το πέπλο ούτε οι πιο δυνατοί άνθρωποι, ούτε όλη η δύναμη των πιο δυνατών ανθρώπων που έζησαν ποτέ, δεν θα μπορούσε να σκίσει. Μόνο η πίστη, η ποίηση, η αγάπη και ο ρομαντισμός, μπορούν να παραμερίσουν αυτό το πέπλο, να δουν και να αποτυπώσουν την υπερφυσική ομορφιά και τη δόξα που υπάρχει πίσω του. Είναι αυτά αληθινά; Α, Βιργινία, σε όλο τον κόσμο, δεν υπάρχει τίποτε πιο αληθινό και ακατάλυτο από αυτά.
Δεν υπάρχει Άγιος Βασίλης; Δόξα τω Θεώ, υπήρχε και θα υπάρχει πάντα. Εκατοντάδες χρόνια από σήμερα, Βιργινία, και πιο πολύ, 10 φορές 10.000 χρόνια από τώρα, θα συνεχίσει να δίνει χαρά στα παιδιά όλου του κόσμου.
____________________________________________________
Το άρθρο του Church με τίτλο «Yes Virginia, There is a Santa Claus», αναδημοσιευόταν στη New York Sun κάθε χρόνο, από το 1897 μέχρι και το 1949 όταν η εφημερίδα έκλεισε οριστικά.
Ο Church παντρεύτηκε λίγο μετά από εκείνα τα Χριστούγεννα. Απεβίωσε λίγα χρόνια αργότερα, τον Απρίλιο του 1906, χωρίς να καταφέρει να κάνει παιδιά.
Η Virginia O’Hanlon αποφοίτησε από το κολέγιο του Χάντερ με Bachelor στις Καλές Τέχνες, σε ηλικία 21 ετών. Την επόμενη χρονιά, πήρε το Master της από το Πανεπιστήμιο της Κολούμπια, και στα 1912 έγινε καθηγήτρια στη Nέα Υόρκη, φτάνοντας μέχρι το βαθμό του λυκειάρχη. Μέχρι το τέλος της ζωής της στα 81 της χρόνια (13 Μαΐου 1971), δεχόταν επιστολές αναγνωστών ή της ζητούσαν να δώσει συνεντεύξεις. Σε κάθε γράμμα που απαντούσε, επισύναπτε ένα αντίγραφο από το άρθρο του Church.
Πηγή του άρθρου:oallosgr.blogspot.gr
Θέλω να σας ενημερώσω ότι έχει γυριστεί ταινία (1991) και ταινία μικρού μήκους κινουμένων σχεδίων (1974), με θέμα Yes Virginia, There is a Santa Claus. Επίσης στην ταινία Miracle on 34th street (To θαύμα της 34ης Οδού), υπάρχει το ερώτημα «Υπάρχει ο Santa Clauss;»
Οι αγαπημένες μου χριστουγεννιάτικες ταινίες, για όλη την οικογένεια, είναι:
It’s a Wonderful Life (1946)- Μια Υπέροχη Ζωή –Πληροφορίες για την ταινία
Elf (2003)
Miracle on 34th Street (1947)-To θαύμα της 34ης Οδού –Πληροφορίες για την ταινία
It Happened On Fifth Avenue (1947)
Εδώ είναι οι δύο σύνδεσμοι που σας προτείνουν χριστουγεννιάτικες ταινίες. Οι 50 καλύτερες χριστουγεννιάτικες ταινίες. Μπορείτε και εσείς να αναζητήσετε στο google, (παρέα με τους γονείς σας), χριστουγεννιάτικες ταινίες.
Αγαπημένα μου καρτούν για τους μαθητές
Santa’s Workshop (1932 / 2006)
H νύχτα πριν τα Χριστούγεννα (1933)
Pluto’s Christmas Tree
Ο Ντόναλντ, ο Τσιπ και ο Ντέιλ
Τα Χριστούγεννα έρχονται μια φορά το χρόνο (Disney 1936)
Οι διακοπές του Ρούντολφ (1948)
Τα ροζ Χριστούγεννα του Pink Panther (2016)
Η πρώτη χριστουγεννιάτικη ιστορία
Η ιστορία του Άι-Βασίλη, μέσα από εικονογραφήσεις
Ταινία: Ευγένιος Τριβιζάς, Ένα δέντρο μια φορά
Πράσινα Χριστούγεννα, τα πιο οικολογικά Χριστούγεννα Green_Xmas
Ο κύριος των υπολογιστών-Χριστούγεννα
Συνεκπαίδευση-Χριστούγεννα
Χριστουγεννιάτικες σελίδες για εκτύπωση
Dimpapp.gr: Χριστουγεννιάτικα Παιχνίδια
blog.sch.gr: Χριστουγεννιάτικα παιχνίδια
Χριστουγεννιάτικα παιχνίδια για μικρότερες τάξεις
Ναταλία Γεωργιτζίκη- Χριστουγεννιάτικα θέματα:
Παιχνίδια με τις λέξεις των Χριστουγέννων
Σχεδιάζω για τα Χριστούγεννα (εξάσκηση με το ποντίκι)
Παιχνίδι: Στολίζω το Χριστουγεννιάτικο δέντρο
Η ώρα του κώδικα
Αλγοριθμική-Βοήθησε τον Άγιο Βασίλη να μαζέψει τα δώρα